Nižu se kritike na show Tvoje lice zvuči poznato: ‘Računaju da će im konačno procvjetat karijere’

dnevno - prije 2 mjeseca - link

Ove nedjelje na Novoj TV počinje popularni show ”Tvoje lice zvuči poznato”.  Uz novi voditeljski tandem, Igora Mešina i Filipa Detelića, u novom sastavu okupio se i žiri kojeg čine Goran Navojec, Renata Končić Minea, Mario Roth te Enis Bešlagić. U osmoj sezoni gledatelji će imati prilike vidjeti razne glazbeno-plesne spektakle i transformacije osmero kandidata.

Pjevačica i autorica glazbenih hitova Antonija Šola veseli se novom izazovu i brojnim transformacijama. “Na neki način me ovaj show vraća glumi i spaja glumu s glazbom, a to su moje dvije ljubavi. Svi smo kandidati baš kliknuli i odlično se slažemo i veselimo se i vlastitim, ali i tuđim transformacijama. Želja mi je što više zabaviti gledatelje da im skrenemo pozornost sa svakodnevice i unesemo veselje i osmijehe u njihove domove”, poručila je.

Mlada pjevačica Mia Negovetić istaknula je kako se veseli transformacijama, ali i novim prijateljstvima, dobrom društvu i super iskustvu. Dodala je i kako se ne dolazi natjecati. Kao kandidat showa najavljen je i Tomislav Marić, poznat pod umjetničkim imenom ToMa, glumica Marija Kolb, pjevač Alan Bičević, vokal grupe Joy, pjevačica Antonia Dora Pleško, plesač i influenser Luciano Plazibat te pjevač i kantautor Faris Pinjo.

“Radujem se žiriju, ostali nepoznati posve”

Ipak, iako je riječ o popularnom showu, rado gledanom u Hrvatskoj, čini se da gledatelji baš i nisu oduševljeni ovogodišnjim kandidatima showa. Naime, na Facebook stranici emisije pljušte kritike nezadovoljnih gledatelja koji su očekivali kako će u showu sudjelovati poznatije osobe.

“Ja se radujem žiriju, ostali nepoznati posve”, “Ova emisija se treba zvati ‘Tražim posao’, izuzev njih par iz prijašnjih sezona, većina njih sudjeluje (ili plati da sudjeluje) jer računaju da će im poslije showa konačno procvjetat karijere”, “Šola i Negovetić nešto se zna recimo. Ali tko su ovi ostali nebitni? Na kaj ste vi spali”, kritizirali su gledatelji.

Brat najboljeg hrvatskog kickboksača zapalio mrežu: U djetinjstvu su ga vrijeđali

“Zar ne bi tu trebale bit osobe koje su poznate?!? Skoro k’o Ples sa zvijezdama, a poznatiji plesači nego zvijezde”, “Njihovo lice nam ne može zvučati poznati niti da hoćemo”, pisali su jedni gledatelji, dok su drugi isticali da nije bitno da u tom showu sudjeluju zvijezde hrvatske estrade.  “Krivo si protumačio naziv showa”,” Show se zove ‘Tvoje lice zvuči poznato’ jer imitiraju poznate pjevače, ne jer su oni poznati”, istaknuli su neki gledatelji.

Objava Nižu se kritike na show Tvoje lice zvuči poznato: ‘Računaju da će im konačno procvjetat karijere’ pojavila se prvi puta na Dnevno.hr.

pročitaj cijeli članak

Magazin (3357)Tv (223)